torsdag 19 november 2009

underligt

Jag vill väga 17 kilo och va 35 cm lång, jag vill kunna få plats i Jessicas ficka och jag vill ha egna åsikter!

Men framförallt vill jag åka till Göteborg imorgon. Jag känner mig otillräcklig där jag är just nu, men kommer förmodligen inte göra någon nytta där. Förutom att vara ett stöd.

Älskade David. Min fina pojke som tycker om mig för den jag är och lägger ingen vikt på brister, kroppsligt eller personligt. Min fina pojke. Inte du med. Inte nu, inte där. Inte någon gång.

Jag känner mig otillräcklig. Som en krycka utan handtag.

Jag vill inte sitta på en bio och gråta av skräck för det jag ser på duken och för meddelanden jag har i fickan. Och som jag inte kan göra något åt. Jag vill inte sitta med salta tårar i piercingsår och magont. Jag vill inte ha blött hår och en vattenflaska inom räckhåll. När jag behöver något annat egentligen.

Jag vill räcka till. På plats. Inte över en skärm. Jag känner mig otillräcklig

Inga kommentarer: